مهرداد علیخانی

توضیحات مختصر در رابطه با وکالت

مهرداد علیخانی

توضیحات مختصر در رابطه با وکالت

بایگانی

وکیل رابطه نامشروع

مهرداد علیخانی | شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۳۲ ب.ظ

روابط میان افراد به دو دسته شرعی و قانونی و روابط غیر شرعی و غیر قانونی تقسیم می شود. در کشور ما با توجه به وجود محدودیت های مذهبی و دینی، داشتن رابطه با نامحرم جرم محسوب می شود. خود رابطه دارای درجه بندی متفاوت و متنوعی است، برقراری تماس تلفنی، چت، دریافت و ارسال تصاویر و ویدئو، دست دادن، بوسیدن، خلوت با نامحرم و داشتن رابطه جنسی به صورت کلی خلاف قانون و دارای مجازات مشخص است.
وکیل رابطه نامشروع وکیلی است که با تسلط به قوانین کشور و محدودیت های شرعی و دینی می تواند به مردم در حل و فصل این پرونده ها مشاوره و راهنمایی دهد.
نظر به اهمیت اجتماعی پرونده های رابطه نامشروع و تاثیر قابل توجه پامدهای این پرونده ها توصیه می شود که در پرونده های روابط نامشروع حتما از مشاوره، راهنمایی و خدمات قضایی وکیل رابطه نامشروع استفاده گردد.
برای مثال اتهام رابطه نامشروع به یک زن شوهردار می تواند زندگی زناشویی، کاری و اجتماعی زن را دچار اختلال و تزلزل و گاه نابودی کند.
مؤسسه حقوقی کیانداد با استفاده از وکلای خبره دارای سابقه مستمر فعالیت در پرونده های روابط نامشروع می‌تواند در حفظ آبرو و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در این حوزه خدمات گسترده‌ای را ارائه نماید.

 

خدمات مؤسسه حقوقی کیانداد در این حوزه:

– مشاوره و آموزش محدودیت‌ های قانونی و شرعی در روابط توسط وکیل رابطه نامشروع
– ارزیابی و موفقیت سنجی پرونده روابط توسط وکلای پایه دادگستری
– مشاوره و طرح دعوای رابطه نامشروع
– دفاع مؤثر و تخصصی در پرونده رابطه نامشروع
– تنظیم و نگارش لایحه فنی تخصصی دفاعیه – شکواییه
– تجدید نظرخواهی از آرای دادگاه ها در زمینه دعاوی روابط نامشروع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی